sms عاشقانه ، فلسفی ، سرکاری ((جدید))
 
درباره وبلاگ


از اینکه لحظاتی در کنار شما هستم خرسندم
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ

آپلود نامحدود عکس و فایل

آپلود عکس

 

دریافت کد آپلود سنتر

Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت

داستان روزانه

پيوندها
  • ایا می دانید
  • ردیاب جی پی اس ماشین
  • ارم زوتی z300
  • جلو پنجره زوتی

  • تبادل لینک هوشمند
    برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دوستانه و آدرس fotros7.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 16
بازدید دیروز : 52
بازدید هفته : 69
بازدید ماه : 68
بازدید کل : 9292
تعداد مطالب : 95
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1


دوستانه




 

اس ام اس بلند و زیبای عاشقانه

اس ام اس های جدید و احساسی عاشقانه

 

روی میز من،
عطر چای تو.
کیک و خاطره،
یادگار تو.
ثبت این زمان،توی دفترم…
.
.
.
ای وای دفترم؟؟!!!

===

کسی که تو رو داره غم نداره، غم بشینه رو دل کسی که تو رو دوست نداره

===

بیا عشقمون رو محکم به هم گره بزنیم

تا هیچی نتونه بازش کنه

حتی…

حتی دندون روزگار !!!

===

پر از توام
به تهیدستی ام نگاه نکن
نگو هیچ نداری، ببین…
تو را دارم…

===

چـقـد دلـم تـنـگ شـده واسـه زمـانـهـایـی کـه مـوهـاشـو نـوازش مـی کـردم..
چـن تـا تـارِ مـویِ سـفـیـد بـه چـشـمـم مـیـخـورد..
مـی گـفـتـم: طـاقـتِ دیـدنِ ایـنـارو نـدارم..
بـعـد بـا حـوصـلـه هـمـه رو بـا قـیـچـی از تـَه کـوتـاه مـی کـردم..
وقـتـی کـه بـلـنـد مـیـشـدن بـازم کـوتـاهـشـون مـی کـردم..
بـخـاطـرِ هـمـیـنـه کـه جـایِ تـار بـه تـار مـویِ سـفـیـدِ رو سـرِش رو از حـفـظـم..
حـالـا مـن بـا ایـن تـارِ مـوهـا چـیـکـار کـنـم؟
لایــــــــــــک=هـر چـیـزی زیـادیـش دل رو مـیزنـه..
زیــــــاد دوسـت داشـتـم…

===

مـقـدس تــریـن جــای دنــیـاست
اتـــاق تنــهـایی هـــایـــم
وقـــتی
بــا نیـّــت ” تـــ♥ـــــو ” خــلـوتـــ می ڪنـــم

===

قایق از تور تهی و دل از آرزوی مروارید…
همچنان خواهم راند
نه به آبی ها دل خواهم بست
نه به دریا…

===

میدونی ولنتاین یعنی چی ؟ یعنی اینکه یادمون باشه یه عاشق واقعی باید فقط به یه نفر دل ببنده و تا آخر عمر هم عاشقانه عاشقش باشه

===

شـبِ عـشـق اسـت و هـر کـس دسـتِ یـار خـویـش
مـی بـوسـد،غـریـبـم، مـن کـه دسـتِ “الله”مـیـبـوسـم..
خـــدا عـشـق اسـت .. و عـشـق هـدیـه خـــدا..
روزِ عـشـق مـبـارک.. و شـکـرِ بـابـتِ هـدیـه اش…

===

تمام تنم می سوزد از زخم هایی که خورده ام
دردِ یک اتفاق که شاید با اتقا قِ تـو
دردش متفاوت باشد ویرانم می کند
من از دست رفته ام، شکسته ام
می فهمی ؟
به انتهایِ بودنم رسیده ام؛
اما اشک نمی ریزم
پنهان شده ام پشتِ لبخنـدی که درد می کند

===

من هیچ مخاطب خاصی ندارم…فقط دو تا مخاطب ویژه دارم به نام “پدر”و”مادر”

===

خدا را دوست دارم…
خدایی که مرا خلق کرد و تو را…
و عشقی که بین من و توست…
این عشقمان راهم دوست دارم..
چگونه تورا دوست نداشته باشم؟!!!
تویی که دلیل همان عشقی و مخلوق همان خدایی…
پس دوستت دارم.

===

دیگران چون بروند از نظر از دل بروند/ تو چنان در دل من رفته که جان در بدنی

===

من شاعر نیستم
من فقط از چشمهایت شعر می دزدم
نمیدانم نگاهت چه داشت
که عالم و آدم را شاعر کرده

===

سکوت شب
در سکوت شب می آید صدایی
می آید صدای گیتار از دور دستهایی
می نوازد پیر مرد از غم جوانی
می زند بر سیم گیتار زخم نهانی
نقش بسته بر دستانش سیم گیتار
که نشان می دهد از درد بسیار
دیگر نت هایش نمی خواند باهم
دیگر نمی دهد از خود صدای بم
سیم های بریده گیتارش
اشکهای جمع شده چشمانش
سخنان سنگ شده در گلویش
آرزوهای مرده در درونش
دستهای پینه بسته و خسته
گیتار پوسیده و شکسته
لباسهای ژولیده و کهنه
کفش های پاره و دریده
پاهای ناتوان خسته از رفتنش
همه نشان دارد از شب سردش
همه نشان دارد از شبی آرام
همه نشان دارد از تنهایی ناتمام
و پیرمرد مانده تنها با گیتارش
و می شکند گیتار سکوت شب تارش

===

تنها بودن قدرت میخواهد

این قدرت را کسی به من داد که میگفت تنهایت نمیگذارم…

===

تو چه راحتیمن ازت جدام
همه چیزمی چی ازت بخوام
چی شده بگو دل خوری ازم
از تو بگذرم حرفشم نزن

===

دنبالت میام با یه چتر خیس
ردپای تو روی جاده نیست
از کدوم مسیر رد شدی گلم
بی تو هر نفس غصه می خورم

===

امشب هم گذشت من ندیدمت
چشم براهتم تا رسیدنت
امشب هم گذشت حال من بده
دل بریدنو یاد من نده

===

میگن قبل خواب به هرچی فکر کنی همونو تو خواب میبینی,,,,
من که شب و روز به تو فکر میکردم ولی تو چی حتی به خوابم هم نیومدی

===

دلتنگ که باشی،
آدم دیگری می‌شوی
خشن‌تر.. عصبی‌تر..
کلافه‌ تر و تلخ‌ تر
و جالبتر اینکه
، با اطرافیان
هم کاری نداری
همه اش را نگه میداری
و دقیقا سر کسی
خالی میکنی،
که دلـتنگ اش هستی…

===

خستگی هایت را
بگذار برای من .
و هرگز از تو خسته نیستم *
نمی شوم
نخواهم بود .
بیستون خستگیت را
برای آرامشت
تیشه خواهم زد .

===

زندگی تمامش خطای دید است!من فقط تورا میبینم و تو فقز مرا نمیبینی…

===

تو چشام نگاه کرد و گفت:منو دوس داری یا زندگیتو؟
گفتم زندگیمو!
بغض کرد گریه کرد و رفت.
اما افسوس که هیچ وقت نفهمید تموم زندگیم خودش بود.

===

پرده اتاقت رو چرا ضخیم کردی ؟؟… من که به سایه تو راضی بودم …

===

کــُـجـــایــی ؟؟؟ مـیخــــوامـت..
خـیـلـی وقـتـه ایـن مـسـیـج رو تـو Inbox گـوشـیـم نـمـی بـیـنـم..

===

فرهاد میدانست که نمیتواند کوه را صد سال بکند…
فقط میخواست اسمش با “شیرین” باشد…

===

آه چه خبر از درد من داری مگر؟
زخم دل اشکم روان می سازد
آه این اشک نمک دارد به زخمم می رسد
آتشی در دل به پا دارد خبر داری مگر؟

===

شیشه ای میشکند یک نفر می پرسد که چرا شیشه شکست:آن یکی می گوید شاید این رفع بلاست؛دل من سخت شکست هیچ کس هیچ نگفت غصه ام رانشنید از خودم میپرسم ارزش قلب من از شیشه یک پنجره هم کمتر بود؟؟؟

===

کم کم یادخواهی گرفت
تفاوت ظریف میان نگهداشتن
یک دست و زنجیرکردن یک روح را
اینکه عشق تکیه کردن نیست
و یادمیگیری بوسه ها قراردادنیستند
وهدیه ها معنی عهدوپیمان نمیدهد
کم کم یادمیگیری بایدباغ خودت را پرورش دهی تااینکه
منتظرباشی برایت گل بیاورد
یادمیگیری که میتوانی تحمل کنی
که محکم باشی با هرخداحافظ
یادمیگیری که خیلی می ارزی

===

گریه کن عزیزم اما نه فقط واسه خودت
واسه اینکه نمیشه دیگه بیام تولدت
گریه کن منم دارم مثل تو گریه میکنم
به خدای آسمونا گلایه میکنم
گریه کن برای رویایی که قسمت نمیشه
یه شبم سر خدا واسه ما خلوت نمیشه
گریه کن واسه همه واسه خودت برای من
توی بارونی ترین ثانیه حرفاتو بزن
گریه کن آیینه شه باز ان چشای رونت
واسه موندن لازم فدای گریه کردنت

===

خداحافظ رفیق نارفیق من !!! تو هم رفتی!
تو هم از کوی من چون دیگران بی اعتنا رفتی!!!
تو هم با اولین بوران پاییزی چو انبوه درختان برگ و بوران!!! تو هم رفتی!
تو رفتی و نفهمیدی!!!که من دیوانه ات بودم!!!چه سان دلداده ات بودم!
تو رفتی و من آخر هم نفهمیدم!!!چرا از عشق ترسیدیم؟!
چرا از بیم شور و مهر و شیدایی!!!مثال موج لرزیدیم؟

===

وقتی با تمام وجودت به یکی دل میبندی دوستش داری وبعد میفهمی بهت اعتماد نداره
دوستت نداره چه حالی میشی ؟
الان من همون حالو دارم

===

اره رسم دنیا اینه که هر کی یو دوستش داری به ظاهر دوست داره
میگه هستم باهات ولی دلش با یکی دگه ست
پس عشق چی شده کجا رفته؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ای بی معرفت

===

دختر :شنیدم داری ازدواج می کنی ..مبارکه..خوشحال شدم شنیدم..
پسر :مرسی..انشااله قسمت شما..
دختر:می تونم برای آخرین بار یه چیزی ازت بخوام؟
پسر:چی می خوای؟
دختر:اگه یه روز صاحب یه دختر شدی می شه اسم منو بذاری روش؟
پسر:چرا؟می خوای هر موقع که نگاش می کنم ..صداش می کنم درد بکشم؟؟
دختر:نه..آخه دخترا عاشق باباهاشون می شن..می خوام بفهمی چقدر عاشقت بودم…

===

بغضهایم را

به ابرها می دهم

و قلبم را

از نام تو پر می کنم

باران که ببارد

آواز قلبم شنیدنی است..

===

یه عمر عاشق کسی بودم که خوابهای شیرین من برای او کابوس بود,,,

===

فاصله حقیر تر از آن است که
یادت را
مهرت را
بزرگیت را
کمرنگ کند،
جایی دور از دسترس جهانیان نشاندمت،
جایی میان دلم…

===

قاصدک غم دارد، غم اوارگی و دربه دری، غم تنهایی و خونین جگری، قاصدک وای به من، همه از خویش مرا می رانند، همه دیوانه و دیوانه ترم میخوانند،.قاصدک دریابم! روح من عصیان زده و طوفانیست، اسمان نگهم بارانیست، قاصدک دیگر از این پس منم و تنهایی، و به تنهایی خود در هوس عیسایی،و به عیسایی خود منتظر معجزه ی غوغایی.قاصدک دریابم قاصدک دریابم

===

یکی از خواستنیام اینه که یا دیگه عشقی نباشه یا اگه بود دیگه اون ادمای خودخواهی که باعث جدایی دوتا عاشق بیچاره میشن نباشن
خدایاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
امین

===

یـکـی از لـذتـهـایـی کـه دیـگـه نـیـسـت ایـنـه کـه..
شـیـفـت بـاشـی .. ۱۲ شـب از عـشـقـت اس مـیـاد کـه لـالـایـی مـیگـی؟؟
و تـــو سـاعـتِ ۱:۱۵ دیـقـه جـوابـشــو بـدی:
بـبـخـشـیـد عـشـقـم، سـرِ حـادثـه بـودیـم.. خـوابـی یـا بـیـدار؟
یـه ربـع مـنـتـظـرِ جـواب مـی مـونـی.. امــا جـواب نـمـیـده..
زیـرِ لـب مـیگـی: الـهـی بـمـیـرم.. جـوجـوم خـوابـش بـرده..
فـرمـولِ مـا ایـن بـود “مـــن+تـــــو=آرامــــــِـــــــش”

===

میخوای بدونی عشق چیه بشین من میگم
روزای خوب و بدشو من دیدم
عشق یعنی یک تصادف خیلی بد
کاش جای عشق یک کامیون بهم میزد…

===

خدایا مرا میبخشی؟
میدانم که میبخشی…مرا ببخش…میدانم که اشتباه کرده ام…میدانم…

===

گاه دلتنگ میشوم
دلتنگترازهمه دلتنگی ها
گوشه ای مینشینم وحسرت هارا میشماریم باختن ها و صدای شکستن ها را،نمیدانم من کدامین امیدرانا امیدکردم وکدامین خواهش رانشنیدم وبه کدام دلتنگی خندیدم که چنین دلتنگ شدم

===

من‎ ‎که به هیچ دردی نمیخورم…
این دردها هستند که از چپ‎ ‎و راست به من میخورند…!!!

===

بعضی ها را هرچقدر هـم که بخواهی؛
“تمام” نمی شوند …
همش به آغوششان بدهکار میمانی !
حضورشان” گـرم ” است؛ سکوتشان خالی میکند دل ِآدم را …
آرامش ِ صدایشان را کم می آوری !
هر دم هر لحظه “کم” می آوریشان …
آخ که چقدر کم دارمت …

===

بدبختی ینی این ک هر چقد سعی میکنی فراموشش کنی همون قد مثل مته میره تو وجودت…

===

ما که وزنی نداریم…
خدایا پس چرا به دل دیگران سنگینی میــکنیم؟!!!

===

ترجمه کردن حرف دل خیلی وقت میخواد ولی خلاصش اینه که خیلی عزیزی…

===

” ویژه من و تنهایی ”
دیروز دکتر می گفت مویرگ های نمی دونم چی چی قلبت گشاد شده !
خداییش دکترم دکترای قدیم !
عکس و آزمایش نمی خواست هر بچه ای هم از تو چشام می تونه بخونه که دلم تنگ شده…
حالا آقا می خواد تنگ ترشم بکنه !

===

دل بی روح جنس آهنت را دوست دارم
خطوط درهم پیراهنت را دوست دارم
نگاه با همه بیگانه ات را دوست دارم
غرور سرکش دیوانه ات را دوست دارم
تن سوزان مثل آتشت را دوست دارم
بهاری و من آن عطر خوشت را دوست دارم
به هر لحظه کنارم بودنت را دوست دارم
تماشایی تو هستی دیدنت را دوست دارم

===

به یاد من هر شب به آسمان خیره شو،
سیاهیش سهم من…ستاره هاش مال تو
به جای من ب اقاقی ها نگاه کن
شاخه هاش سهم من…خوشه هاش مال تو
یاسهای باغچه را در اضطراب نبودنم رها مکن
مهربانتر شو و گلهای باغچه را نوازشی کن
خارهاش سهم من…غنچه هاش مال تو
من جز خاطره چیزی ندارم که به تو بسپارم
پس مرا ببخش ک بی خبر میروم
غربتش سهم من…انتظارش مال تو…‏!!‏

===

گاهی وقتا زار زار گریه نمیکنی…
بغضت میگیره و یه قطره اشک از چشمت میاد که انگار از وجودت آب شده و داره میریزه…

===

کمبود خواب
بایک روز مرخصی حل میشود
کمبود وقت
بامدیریت زمان
سایرکمبودها نیز علاجی دارند
باکمبود دستهایت چه کنم؟

===

ایستاده ام….
تنها….
پشت میله های خاطرات دیروز
این جا ….
انگشت هایم را می شمارم
یک.
دو..
سه…
ودست های تو در هم فرو رفته اند
تو ….
غزل را مشت مشت به حراج گذاشتی
که مهربانی ات را ثابت کنی
ولی….
ولی نفهمیدی که من
آن سوی خیابان
انتظارت را می کشم
تو بی وقفه فریاد کشیدی…
ومن ….
دیگر آزارت نمی دهم
زین پس….
قصه هایم را برای هیچ کس تعریف نمی کنم
مطمئن باش…
هنوز هم قافیه را به چشمان تو
می بازم.…
مطمئن باش!

===

هیچ چیز لذت بخش تر از این نیست که یک نفر احساست رو بفهمه
بدون اینکه بخوای به زور بهش حالی کنی …

===

هیچ نمی خواهم
یه تو
یه من
یه جا
کنار هم برای هم

===

چــه دمــدمــے مـزاج شـده احـساســم
گـــاهـے آرام …
گـــاهـے بــارانـے …
چه بـے ثـبـاتــم بـے تـ ـ ـو!!!!

===

چه زیبا حرف میزنی ! تو می گویی از زاویه ی من به مسئله نگاه کن !
از زاویه تو ؟!؟! آها دیدم، از زاویه ی تو چه تنگ است کنار هم نشستن دو ضلع من و تو

===

اینجا زمین است
زمین گرد است
توی که مرا دور زدی
فردا به خودم خواهی رسید

حال وروزت دیدنی نه سرودنیست..

===

شب که میاد یواش یواش با چشمک ستاره هاش
اجازه هست از آسمون ستاره کش برم برات؟

===

رفتم در مدرسه عشقم وایسادم تا بیاد بعد از اینکه اومده اصلا نگام هم نمیکنه منو دچار ترک بستن عشقی میکنه بعد شب آمار گیرش اس داده طرف گفته پدی اومده نگاش نکردم ناراحت نشه اصلا تو خیابون به هیچکی نگاه نمیکنم

===

مــــن چیـــزی کمــــت نذاشــــتم بــه خــدا یـــادت رفــته
اون کــه عشـــق بهــــتری بــود حالا دســــتاتو گـــرفته

===

عاغا من کارم از محو شدن گذشته دخی رو دوست دارم وقتی میرم پیشش بهم اخم میکنه و جواب سلامم رو هم نمیده بعد اومده آمارم رو گرفته گفته پدی کلا افت کرده امتحاناتم و آزمونام رو هم قبل از خودم آمارش رو داره آخه من چی کار کنم
بچه ها برام دعا کنید بهش برسم خیلی دوسش دارم اصلا واسه اون درس میخونم

===

برایت خواهم نوشت:
از ابهام لحظه ها
از تردید
از حجم مرگ آور نبودنت
از کسانی‌ که رد می‌‌شوند و بوی تو را می‌‌دهند
برایت خواهم نوشت:
از حدیث تلخ بغض‌ها تا ابد
از قناعت به یک خاطره، یک یاد
از صبوری من
و جای خالی‌ تو ………

===

تورو دوسدارم مث حس نجیب خاگ غریب
تورو دوسدارم مث عطرشکوفه های سیب
تورو دوسدارم عجیب تورودوسدارم زیاد
چطوربس دلت میادمنوتنهام بذاری

===

همیشه اونی که می تونه آرومت کنه
داغونت می کنه…!!!

===

میتــــرسم…
میترســم کســـی بــویِ تنـــت را بگیـــرد،
نغمـــــه دلـــت را بشنـــــود،
و تــــــو، خـــو بگیــــری بــه مانــدنــــش!
چــــه احســـاس ِ خــط خطـــی و مبــهمی ست،
ایــــن عاشقـــــانـــه های ِحســـــودیِ مـــن!

===

چگونه بگذرم از عشق، از دلبستگی هایم ؟
چگونه می روی با اینکه می دانی چه تنهایم ؟
خداحافظ، بدون تو گمان کردی که می مانم
خداحافظ، بدون من یقین دارم که می مانی !!!
واپسین لحظه دیدار، منو دست گریه نسپار، توی تردید شب خدا نگهدار، اگه خوابم اگه بیدار، تو ی این فرصت تکرار، بگو عاشقی برای آخرین بار…
واسه همیشه ای یار میروم …خدانگهدار

===

کسانی هستند که ناخوداگاه ازخودمان می رنجانیم،مثل ساعت های که صبح دلسوزانه زنگ میزنندودرمیان خواب وبیداری برسرشان میکوبیم.بعدمی فهمیم دیرشده.

===

دوست داشتن ساده وباور کردنش سخت است تو ساده باور کن که سخت دوستت میدارم.
فرستنده : عاشق تنهای بدبخت

===

مهم نیست فردا چی میشه..( مهم اینه که امروز دوست دارم)… مهم نیست فردا کجا میری ..( مهم اینه که هر جا باشی دوست دارم).. مهم نیست تا ابد باهم باشیم..( مهم اینه که تا ابد دوست دارم)… مهم نیست قسمت چیه..( مهم اینه فسمت شد دوست داشته باشم)

نوشته اس ام اس های جدید و احساسی عاشقانه اولین بار در اس ام اس،عکس،مدل لباس،دکوراسیون | بی کلک پدیدار شد.

اس ام اس،عکس،مدل لباس،دکوراسیون | بی کلک

ارسال شده در آشپزی | برچسب‌شده , | پاسخ دهید:

اس ام اس زیبا و جدید فلسفی

اس ام اس های فلسفی زیبا و جدید

اس ام اس زیبا و جدید فلسفی

 

تو نباشی بهشت هم برود به جهنم!!!

***

امیرمومنان علی علیه السلام می فرمایند: «دوست، دوست نیست مگر آن که حقوق برادرش را در۳جایگاه نگهبان باشد: در روزگار گرفتارى، آن هنگام که حضور ندارد، و پس از مرگ.»
نهج البلاغه، حکمت ۱۳۴

***

امیرمومنان علی علیه السلام می فرمایند: «برخی از نیکوترین خلق و خوی زنان، زشت ترین صفت اخلاقی مردان است، مانند تکبر، ترس و بخل، هرگاه زنی متکبر باشد، بیگانه را به حریم خود راه نمی دهد، اگر بخیل باشد اموال خود و شوهرش را حفظ می کند و چون ترسان باشد از هر چیزی که به آبروی او زیان رساند فاصله می گیرد.»
نهج البلاغه- حکمت۲۳۴

***

بزرگترین زندان ما باور های ماست …

***

انتظار را از کوچه های بن بست بیاموز که دلخوش به تماشای هیچ رهگذری نیستند !
چشم به راه آمدن کسی می نشینند که اگر بیاید، ماندنیست …

***

اسرار ازل را نه تو دانی و نه من/وین حرف معما نه تو خوانی و نه من
هست از پس پرده گفت و گوی من و تو/چون پرده درافتد نه تو مانی و نه من
(ابوسعید ابوالخیر)

***

چرازیادزیستن آرزوی همه هست…
ولی خوب زیستن آرمان یک عده معدود؟

***

مرگ هیجان انگیز ترین صحنه ی زندگی ماست که هیچگاه آن را برای دیگران تعریف نمیکنیم

***

اگر رویاهایت شکستند و فرو ریختند بیمناک نباش
چه بسارویاهایی که چنین آسان میشکنند اسان نیز از نو ساخته میشوند
(کریس جنسن)

***

برای خواب غفلت،از در و دیوار لالایی می بارد…
(صادق هدایت)

***

جهانگردی به دهکده ای رفت تا زاهد معروفی را زیارت کند و دید که زاهد در اتاقی ساده زندگی می کند. اتاق پر از کتاب بود و غیر از آن فقط میز و نیمکتی دیده می شد.
جهانگرد پرسید: لوازم منزلتان کجاست؟…
زاهد گفت: مال تو کجاست؟
جهانگرد گفت:من اینجا مسافرم.
زاهد گفت: من هم !!

***

به گذشته ات نگاه نکن و بگو ” چـــرا ؟ ”
به آینده ات نگاه کن و بگو ” چـــرا کــه نـــه ؟ ” …

***

قبل از اینکه هر چیزی رو شروع کنی، یاد بگیر چجور تمومش کنی …

***

من یه استاد دارم که به منو دوستام درس زندگی میده خیلی بهش مدیونیم!
بعضی از حرفای لازم واسه زندگیشو ازین به بعد براتون میذارم فقط اون لایک بالایی رو مردونه بیخیال شید به جاش واسه پستام ۱دیقه ازون وقت نازنینتون و یه ذره فکر میخوام!
سه شنبه ۱۷م:
خطبه ی ۱۴۳نهج البلاغه:
خداوند بندگان خودش را با گناه امتحان میکند و با کمبود میوه ها و بستن در گنج خیرات و گرفتن برکاتش آزمایش میکند این کار را میکند باشه که توبه کننده ای پیدا شود.همانا خداوند استغفار و طلب استغفار را سبب زیاد شدن روزی قرار میدهد.
استاد:
اگر درها به رومون بسته شد ومومن هستیم باید بدونیم که خدا میخواد یه لطفی به ما بکنه و مارو به مرحله ای بالاتر برساند خدا درهرصورت میخواهد ما را پیدا کند و ما نمیتوانیم جایگاه واقعی خودمونو ازش پنهون کنیم سختی ها لطف است و خداوند محبان خود را زودتر تلنگر میزنه.
بهترین وقت آمرزش خواستن سحر است…

***

میدونستی اشک یتیم عرش خدارامیلرزونه…

مواظب باشیم.

نکنه دلم بشکنه وعرش خدابلرزه.

من پدرندارم…ولی یه مادرنازومهربون دارم فداش بشم.

***

حالم خوب است
تنها دستم به این زندگی نمیرود…

***

خودم را سرگرمه چه کرده ام ؟ چرا همه چیز دست به دست هم داده اند که از خودم غافل باشم؟؟
خدایا تو کاری کن…

***

عشق ان نیست که دو نفر به هم نگاه کنند عشق ان است که هر دو به یک سو بنگرند

***

آتش فریاد را با آب سکوت خاموش کن . .

***

سازنده ترین کلمه((گذشت)) است…آن را تمرین کن. پرمعنی ترین کلمه((ما)) است…آن را به کار بر. عمیق ترین کلمه((عشق)) است…به آن ارج بده. بی رحم ترین کلمه(( تنفر)) است…با آن بازی نکن. خودخواهانه ترین کلمه((من)) است…از آن حذر کن. نا پایدارترین کلمه((خشم)) است.ن را فرو بر. بازدارنده ترین کلمه((ترس)) است…با آن مقابله کن. با نشاط ترین کلمه ((کار)) است…به آن بپرداز. پوچ ترین کلمه((طمع)) است…آن را بکش. سازنده ترین کلمه((صبر)) است…برای داشتنش دعا…

***

روبروی کوهی ایستادم و فریاد زدم :
چی میگی درباره ی کسی که
بعد از عمری زندگی کردن
مویش را سپید کرده و رویش را سیاه
پاسخ آمد که : آه آه آه

***

مامان من ناظم یه دبستانه امروز یه داستانی و داشت تعریف میکرد که برای اولین بار دیدم اشکای خشگلش که الهی من فداش بشم اینجوری با سوز داره میریزه میگفت یه دانش آموز داریم خیلی ریزه میزست سال دومه صدا از دیوار دربیاد ازین درنمیاد دیروز دیده این فرشته کوچولو با یه آقایی داره با معلمش حرف میزنه و از گونه های این بچه تا پیشونیش همه جای کبودیه وحشتناک و گوشه ی چشماشم لخته خون اون صورت کوچولوش نصفش کبود کبود بوده مامانم میره ببینه چی شده اون اقا با افتخار میگه من زدمش!باباشم زدمش!بازم اینجوری میزنمش!اون دوتا بچه ای که با این مشکل داشتن و خانواده هاشونوصدا کنید اینو نشون بدین بگین بچه رو اینجوری تربیت میکنن!من بچه رو تربیت کردم!
مامانم که اصن با اون اقا حرف نمیزنه زنگ میزنه به مامان دختره مامانش میگه چون شوهرشو از سرکار بیرون کردن حرصشو رو بچه خالی کرده!اونوقت وقتی مامانم از نادیا کوچولو پرسیده صورتت چی شده گفته هیچی خانوم بابام شوخی کرده باهام دستش خورده به صورتم!
واقعا بعضی از بچه ها چقدر بزرگند!
و اسم مقدس پدر برای بعضی ها چقدر حیف!

***

وقتی از اخلاق کسی سر در نمی آوری، به دوستانش نگاه کن . . .

***

رابطه ها در دو حالت قشنگ میشن:
اول : پیدا کردن شباهت ها
دوم : احترام گذاشتن به تفاوت ها

***

هرگز عاشق طرز فکر آدمها نشو
آدمها زیبا فکر می کنند .. زیبا حرف می زنند …
اما

زیبا زندگی نمی کنند ….

***

عجیب است
نه به پدرم رفته ام، نه مادرم
من بر باد رفته ام…!

***

وقتی که به جای بمان، می گویی هر طور راحتی؛
بــــوی خیــانت میــدهــی !!
در تنهاییِ من. دیگر جایی برای تـــــــو نیست.

***

سلامتی همه اونایی ک آرزو بودن ولی خاطره شدن..

***

درد هایت را دورت نچین تا دیوار شوند
زیر پایت بگذار تا پله شوند

***

بهترین روزهایت را به کسی هدیه کن که بد ترین روزها در کنارت بود.

***

تو آسمان همیشه از یه ارتفاعی به بعد دیگه هیچ ابری وجود نداره
.
.
.
.
پس هر وقت آسمون دلت ابری شد با ابرها نجنگ، فقط اوج بگیر…

***

در کارگه کوزه گری کردم رای*
درپایه چرخ دیدم استاد به پای*
می کرد دلیر کوزه را دسته وسر*
از کله ی پادشاه واز دست گدای*
خیام

***

شعر، حرف، سخن، کتاب همه اینا باید به درد آدم بخوره ولی ظاهرأ تنها درد ما ها عشقه …

***

آدم اگه گرسنش نباشه، اگه بدهکار نباشه، اگه مشکل جای خواب نداشته باشه، اگه مشکل پول تو جیبی نداشته باشه، اگه … اونوقت عاشق میشه
آره عشق فقط مال مرفه هاست

***

میدونی چرا امام زمان ظهر نمیکنه؟شاید فکر کنید که لشکرش اماده نیست که اشتباه امام زمان اراده کنه بدونه لشکر همه رو نابود میکنه
به نظر من وقتی ظهر میکنه که ادم ها هم با دلشون مسلمون بشن هم با عقلشون
این روزا هممون خدا رو با دلمون می خوایم واسه همینکه همه فکر میکنن ایمانمو کامل نیست
حق دارن
این نسل بدونه دلیل کاری رو انجام نمیده چون فکر میکنه هر چیزی دلیلی داره پس طبیعی هست که دنیا اینجوری شده ولی مطمعنن تا اخرش اینجوری نمیمونه علم که پیشرفت کنه ادم با فکرش خدارو قبول میکنه اینجوری غیر ممکنه ایمانش کم بشه

***

اندکی درنگ کن تازودتربه نتیجه برسی ( فرانکلین )

***

به نظر من شیطان یه افسانه است و چیزی که از شیطان هم قوی تر و خطرناک تره فکر انسانه
اگه نتونیم کنترلش کنیم نابودمون میکنه و اگه بتونیم ازش استفاده کنیم مارو به بهترین شکل ممکن میسازه
بعضی وقتا ادم باید به فکراشم فکر کنه

***

رسالت عشق اینکه بشی چیزی که نیستی .
یعنی کسی که دنیاش نابود شده ویرون شده اگه عاشق بشه دنیاش ساخته میشه زیبا میشه
و کسی که دنیای سالم و زیبایی داره اگه عاشق بشه دنیاش نابود میشه ویرون میشه

واسه ازدواج دوست داشتن کافیه نیازی به عاشق شدن نیست

***

مرد اون مادریه که واسه اینکه جیب بچه هاش خالی نباشه، گرسنه نخوابن میره قالی مردومو میشوره …

***

با کسی زندگی کن که مجبور نباشی
یه عمر برای راضی نگه داشتنش فیلم بازی کنی . . .

***

بهترین درودهایم نثار انانی باد که کاستی هایم را میدانند و باز هم دوستم دارند . . .
.

***

افسوس که ایام جوانی بگذشت/دوران نشاط و کامرانی بگذشت
تشنه به کنار جوی چندان خفتم/کز جوی من آب زندگانی بگذشت
(ابوسعید ابوالخیر)

***

آدم هزاران متر زیر خط فقر باشه اما،۱ میلیمتر زیر خط فهم نباشه…

***

ما همواره کارهای احمقانه را که انجام دادیم به نام تجربه به رخ دیگران می کشیم .!

***

می ترسم از خدا و نمی ترسم از کسی/می ترسم از کسی که نمی ترسد از خدا

***

مرگت درست از لحظه یی آغاز می شود که در برابر آن چه مهم است،
سکوت می کنی . . .(مارتین لوتر کینگ)

***

هرکه درکش بیش….دردش بیش….

***

روزت را دریاب با آن مدارا کن،
این روز از آن ِ توست ۲۴ ساعت ِ کامل،
به قدر کفایت فرصت هست تا روزی بزرگ شود!
نگذار هم در پگاه فرو پژمُرَد.

***

زندگی گل سرخی است که گلبرگهایش خیالی و خارهایش واقعی است.

***

امن‌ترین جای استخر، قسمت کم عمق آن است
اما نه برای کسی که شیرجه می‌زند . . .

نوشته اس ام اس زیبا و جدید فلسفی اولین بار در اس ام اس،عکس،مدل لباس،دکوراسیون | بی کلک پدیدار شد.

اس ام اس،عکس،مدل لباس،دکوراسیون | بی کلک

ارسال شده در آشپزی | برچسب‌شده  | پاسخ دهید:

اس ام اس باحال و سرکاری خفن

اس ام اس سرکاری باحال و خفن ۹۲

 اس ام اس باحال و سرکاری خفن

کوتاه ترین فاصله برای دوست داشتن، فقط یک لبخنده ولی تو نیشتو ببند !

***

برروی سنگ سفیدی نشسته بودم وآمدنت را به انتظار میکشیدم وبادآمدنت را به گوشجان نواخت وتوآمدی پاهایم لرزیدوصورتم سرخ شدوآنگاه سیفون راکشیدم وتورا آب برد

***

این پیام جهت دیدن نام قشنگ من روی گوشی شماست و ارزش دیگری ندارد

***

هول نشو! استخون که نیست اس ام اس اومده برات

***

«فقط یک بار به تو می گویم دوستت دارم» چون خوب نیست آدم زیاد دروغ بگه!

***

خوشگلا رو دارن میگیرن ماکه فراری هستیم خوش بحالت کسی باهات کاری نداره!!

***

اس ام اس رسید، عمو قلی دید، هیشکی ندید، میرزا خندید، گربه پرید؟ اقا مجید اهی کشید وقتی وحید از راه رسید پرید یه رادیو خرید بعدشم از اخبار شنید. این اخبار سر کاری بید، رفت و خوابید

***

اگه دنباله یه آدم الافی بیا پایین . . . . . . . . تو که از اون الاف تری انقد اومدی پایین

***

امروز عکست رو توی روزنامه دیدم فکر کردم خیلی معروف شدی و همه میشناسنت خوب که نگاه کردم بالاش نوشته بود گمشده

***

اگر مجنون شوی تو؛ من لیلی نشوم اگر خسرو شوی تو؛ شیرین نشوم گر شوی سام تو؛ من نرگس نشوم یک بار، فقط یک بار تو آدم شو نامردم اگر که حوا نشوم.

***

میگن فردا ساعت ۴ خوشگل‌ها رو می‌گیرن تو رو خدا بیرون نرو نمی‌گیرنت ضایع می‌شی

***

سلام، اگه مسیج یا جوک جدید نداری، عکست رو بفرست بخندیم!

***

باغ گل رز با یه سبد ستاره میدم بهت ببر سر چهار راه بفروش سودشم نصف نصف

***

می خواستم ببینم مسئول ارسال اس ام اس مخابرات سر کارشه یا باز هم جیم زده؟ تو راحت باش!

***

تو که درخت زندگی من هستی که الاغم را به آن می بندم

***

تو صحرای قلبم تو تنها شتری !

***

سلام گلم چطوری؟ از دیشب تا حالا فقط به u فکر می کردم. تمام فکر و ذهنم مشغوله u بود.امروز فردا هم می خوام به v.w.y.z فکر کنم

***

حیف که فقط تو یکی رو دارم …….. اگه از تو یه عالمه داشتم …. تا حالا یه گاوداری زده بودم …

***

ببخشید مزاحم شدم مهرتون تو دلم جا مونده بود، گفتم دنبالش نگردی

***

ای با صفا تو را میزنم صدا گر داشتی وفا اس ام اس میفرستادی گدا

***

دستان پسرک می لرزید… چشمانش گشاد شده بود، دهانش باز مانده بود… توان حرف زدن نداشت… سکوت همه جا را فرا گرفته بود… آخر او هم مانده بود که چه طور میمون می تونه اس ام اس بخونه؟

***

وقتی وارد دلم شدی، احساس کردم آتش در وجودم شعله ور شد. ای فلفل!

***

۱ سی سی دوستت دارم ۱ قطره عاشقتم ۱ لیتر به فکرتم ۱ بشکه دروغ گفتم !

***

اگه خسته ای: به من تکیه کن اگه تنهایی: بیا پیشم اگه بی پناهی: پناهتم اگه پول می خوای : مشترک مورد نظر در دسترس نمی باشد

***

میدونی بی مغز ها سکته مغزی نمیکنن !!؟ خوش به حالت واقعا !!!

***

صداتومی خوام، نه برای لطافتش، برای اینکه پشت وانت داد بزنی نمکیه!

***

خرج کن ولی اصراف نکن. عاشق شو ولی دیوانگی نکن. اسوده باش ولی بیخیالی نکن . حرف بزن ولی وراجی نکن. دوستت دارم……….. ولی پورو نشو !

***

ای کاش باران بودم، تا غبار رویت می شستم … … … خودت که سال به سال صورتت رو نمی شوری!

***

سیب، هلو، موز، آناناس، انجیر، پرتقال… این همه میوه… تو چرا شبیه شلغم شدی؟

***

اگر دلت گرفته بیا پایین … … اگر فکر می کنی هیچ کس دوستت نداره بیا پایین … … اگر خیلی تنهایی بیا پایین … … اااااااا، یعنی اینقدر بدبختی؟!

***

شرمنده که SMS خالی بود، ولی عوضش پریدن شما روی گوشی عالی بود!

***

اینو بدون که اگه کسی وارد زندگیت شد و گذاشتو رفت علاوه بر اینکه یه خاطره به جا می ذاره می تونه یه تجربه هم به جا بذاره پس سعی کن خاطره های خوب و تجربه های مفید رو به خاطر بسپاری…..دوست داشته باش تا دوستت داشته باشند !

***

آرزو مینکم بتونی ته دل مردم را ببینی و صدای دلشون را بشنوی و به دلشون آرامش بدی درست مثل سنگ توالت

***

راه رفتنت آخرشه خونت چقدر قشنگه ناقلا شنا کردنم که بلدی! رفتارت منو کشته چقدر با متانت و صبوری خیلی بلایی لاک پشت

***

یک تو راست می‌گی، یکی پینوکیو یکی تو مهربونی، یکی خرس مهربون یکی تو قشنگ راه می‌ره، یکی تنسی تاکسیدو یکی موهای تو قشنگه، یک موهای آن‌شرلی یکی خونه شما قشنگه، یکی خونه مادربزرگه یکی تو سفیدی، یکی سفید برفی یکی تو زبلی، یکی ملوان زبل یکی ما دوتا با هم خوبیم، یکی تام و جری یکی تو سرکاری، یکی اون نفری بعدی که می‌خوای براش Send کنی

***

سلام میدونی رفیق؟ اگه حماقت وجود نداشت دانایی هم معنی نداشت اگه زشتی نبود زیبایی هم بی معنی بود می بینی؟ دنیا به تو هم نیاز داره

***

ماه از زمستون میگذره . . . . خرس گنده ای مثل تو الان باید خواب باشه نه اینکه بدوه بیا اس ام اس بخونه

***

فوووووووووت فووووووووووت فوت فوووووت فوووووووووووووووووووووووو وووووووووت فووووت فوووووووووت فووووووووووووووووووووت فوووووووووووووووووووووووو ووووووووووووووووووت فوت مزاحم اس ام اس ای!!

***

چند وقته نیومدی به خاطره نیومدنت مامانم و بابام هر شب باهم دعوا دارن! مهم نیست با چه ماشینی میای! مهم نیست با چه لباسی میای فقط بیا و این آشغال ها رو از دم خونه بردار !

***

گلی گم کرده ام در باغ هستی ………….. خودت رو لوس نکن اون گل تو نیستی !

***

امروز سالروز تولد پت و مته ! تو هم مثل من این روز رو به خنگ ترین کسی که میشناسی تبریک بگو!!!

***

باغ گل رز با یه سبد ستاره میدم بهت ببر سر چهار راه بفروش سودشم نصف نصف !

***

قیمت میوه در میادین تره بار به شدت افزایش یافت. قدر خودتو بدون هلو !

***

بنی آدم اعضا یکدیگرند که مثل سگ بهم می پرند چو عضوی بدرد آورد روزگار که پنچر شود چرخ آموزگار تو کز محنت دیگران بی غمی گمونم پسر عمه شلغمی !

***

اگه از کنار خر رد شدی ار ار کرد . . . بدون زوج مورد علاقشو پیدا کرده …!!!

***

اگه یه روز فکر کردی که یه نفر هر جا می ری دنبالته و هر مشکلی واست پیش میاد واسش مهمه و میخواد بهت کمک کنه مطمئن باش که اون من نیستم !

***

قیمت میوه در میادین تره بار به شدت افزایش یافت. قدر خودتو بدون گلابی !

***

نمیدانم تا کدامین طلوع خواهم ماند و در کدامین غروب خواهم رفت.اما امیدوارم تا اخرین لحظه ای که در این دنیا هستم تو را سر کار بگذارم !

***

معلم اضیظم : عذ عینکه به من خاندن و نوشطن عاموخطی حذار بار اضط ممنونم !

***

تو قلبمی تو خونمی تو همه وجودمی . . . رفتم دکتر، میگه انگل داری !

***

مار و زرافه با هم ازدواج می کنن بچه شون می شه قورباغه !!! اگه گفتی چرا ؟ . . چون بچه دار نمی شدن بچه شونو از پرورشگاه میارن!

***

الا یا ایهاالساقی ادر کاسا و ناولها … که عشق آسان نمود اول، ولی افتاد تالار و شام و عاقد و عکاس و آرایشگر و فیلم و لباس و تاج و کفش و کیف و ساک و سکه و شمش و پلاک و شمعدان و ساعت و زنجیر و سرویس طلا… آنهم از آن سرویس خوشگلها… و از این جور مشکلها !

***

خرج کن ولی اصراف نکن. عاشق شو ولی دیوانگی نکن. اسوده باش ولی بیخیالی نکن . حرف بزن ولی وراجی نکن. دوستت دارم……….. ولی پورو نشو !

***

تنهایی دلم را با جذابیت نگاهت پاک کردی خونه قلبم رو از غمها شستی . . . حالا که داری زحمت میکشی،روی این میز هم یه دستمال بکش !

***

به اشتیاق اولین دانه برف . به تحمل اخرین برگ پاییزی . به گرمای تن خورشید و به زیبایی آسمان قسم می خورم که سر کاری !

***

عزیز خوشگل کوچولو باربی جیگر نمکی نون خشکی دمپای پاره پلاستیک آب گرم کن سماور شکسته خریداریم !

***

رو تموم گلبرگها نوشتم دوستت دارم ولی تو مثل بز خوردیشون !

***

زندگی قشنگه اگه با تو باشه مرگ قشنگه اگه برای تو باشه دلتنگی قشنگه اگه به خاطر تو باشه من قشنگم اگه با تو باشم اما تو هر کار بکنی قشنگ نمیشی پس بیخود زور نزن !

***

جذر عدد ۴۵۶۹۸۷۶۵۳۲رو بگیر و عدد ۱ رو به اون اضافه کن و تقسیم بر ۳ کن و نتیجه رو ضربدر ۲ کن و عدد بدست امده رو واسه اسکول بعدی بفرست !

***

اسمت رو روی کوه نوشتم ریزش کرد، رو آب نوشتم بخار شد، رو کاغذ نوشتم پاره شد، آخه اینم اسمه تو داری؟

***

هر چی زنگ میزنم تلفنت نمیگیره مثل اینکه جات خرابه . . . به مامانت بگو جاتو عوض کنه !

***

خیلی بی فرهنگ و بی شعوری … در جامعه امروز بیداد می کنه !

***

صبح که از خواب پا میشی ۲ تا کار انجام بده ۱: خدا را پرستش کن چون زنده ای ۲: برو حموم چون بقیه زندگی می کنن

***

می خوام روی تمام سنگ های دنیا بنویسم دلم واست تنگ شده و آرزو میکنم یکی از اون سنگ ها به سرت بخوره تا بفهمی دل تنگی چه دردی داره!؟

***

//////
(< @ @> )
o00……۰۰o
این عکس رو وقتی داشتی دختر همسایه رو دید میزدی ازت گرفتن….واقعا که….از تو بعید بود !

***

برای نشون دادنه علاقم به تو ۳تا کوه میسازم: اولی کوه وفا دومی کوه صداقت سومی کوهی که هر وقت بهم گفتی دوستت ندارم از اون بالا پرتت کنم پایین !

***

کاشکی علم اونقدر پیشرفت می کرد که می تونستم از همین جا بوسیله اس ام اس شصت پامو بکنم تو چشات !

***

از خدا می خوام توی زندگی موانع رو از سر راهت برداره … چون خر نمی تونه مثله اسب از روی موانع بپره !!

***

برای نشون دادنه علاقم به تو ۳تا کوه میسازم: اولی کوه وفا دومی کوه صداقت سومی کوهی که هر وقت بهم گفتی دوستت ندارم از اون بالا پرتت کنم پایین !

***

کاشکی علم اونقدر پیشرفت می کرد که می تونستم از همین جا بوسیله اس ام اس شصت پامو بکنم تو چشات !

***

از خدا می خوام توی زندگی موانع رو از سر راهت برداره … چون خر نمی تونه مثله اسب از روی موانع بپره !!

***

برق نگاهت چشمای خمارت لهجه ی حرف زدنت منو یاد گدای سر کوچمون میندازه !

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







یک شنبه 13 اسفند 1391برچسب:, :: 11:24 ::  نويسنده : محمد نفری

 

جاوا اسكریپت

ابزار هدایت به بالای صفحه

ابزار وبلاگ